BEZPEČNĚ, ONLINE, RAZ DVA. SČÍTÁNÍ 2021.
Online sčítání 27. 3. - 11. 5. 2021
Sčítání 2021 začalo rozhodným okamžikem o půlnoci z 26. na 27. 3. online sčítáním. Z důvodů epidemické situace byla možnost sečíst se online prodloužena do 11. 5. Elektronický sčítací formulář naleznete na webu www.scitani.cz nebo v mobilní aplikaci Sčítání21, která je dostupná v Google Play i App Store. Online formulář můžete jednoduše a bezpečně vyplnit z pohodlí domova i za ostatní členy domácnosti, ať už se jedná o rodinné příslušníky nebo o starší příbuzné.
Listinné sčítání 17. 4. - 11. 5. 2021
Kdo se nesečte online, má zákonnou povinnost od 17. 4. do 11. 5. vyplnit a odevzdat listinný sčítací formulář. Jeho distribuci zajišťují sčítací komisaři, což jsou zaměstnanci České pošty, příp. Českého statistického úřadu. Vzhledem k současné epidemické situaci upravil ČSÚ v součinnosti s Českou poštou distribuci a sběr listinných formulářů tak, že při nich dojde k výraznému omezení fyzických kontaktů mezi sčítacími komisaři a obyvatelstvem. Distribuce formuláře spolu s odpovědní obálkou do domácností bude probíhat podobně, jako nyní probíhá doručování doporučených poštovních zásilek, při dodržování přísných hygienických pravidel (respirátor, dezinfekce, fyzický kontakt primárně venku, minimalizace doby kontaktu). Sčítací komisaři budou také pravidelně testováni na koronavirus. Z epidemických důvodů však nebudou pomáhat s vyplňováním formulářů. V případě potřeby se můžete obrátit na infolinku 253 253 683, napsat dotaz na e-mail dotazy@scitani.cz nebo chatbota a online chat virtuální poradny na webu scitani.cz a v elektronickém formuláři.
Vyplněné formuláře bude možné zdarma odeslat v odpovědní obálce prostřednictvím schránek České pošty nebo odevzdat na kontaktních místech sčítání (viz dále). Na kontaktních místech sčítání bude možné si formulář i vyzvednout. I po obdržení listinného formuláře bude stále platit možnost využít praktičtější i jednodušší online způsob sečtení.
Koho se sčítání týká
Sčítání 2021 je povinné pro všechny osoby, které mají k rozhodnému okamžiku trvalý pobyt nebo přechodný pobyt nad 90 dnů na území ČR. Sečíst se musí každá taková osoba, bez ohledu na místo skutečného pobytu, věk, svéprávnost a zdravotní stav. Za osoby mladší 18 let, osoby omezené ve svéprávnosti a podobně provádí sečtení jejich zákonný zástupce, opatrovník nebo osoba k tomu oprávněná. Sčítání se týká i cizinců přítomných v ČR v rozhodný okamžik, s výjimkou diplomatů nebo cizinců s krátkodobým pobytem do 90 dnů.
Kontaktní místa
Kontaktní místa Sčítání 2021 najdete na cca 800 vybraných pobočkách České pošty a všech krajských správách Českého statistického úřadu. Poskytují široké veřejnosti informace o sčítání a jsou také místy, na kterých lze získat nebo odevzdat listinné formuláře. Na kontaktních místech budou zavedena přísná hygienická opatření. Adresy a telefony kontaktních míst sčítání zjistíte na webu https://scitani.ceskaposta.cz.
Ochrana dat
Bezpečnost dat sčítání je zásadní. Veškeré údaje jsou zpracovávány v souladu s příslušnými právními předpisy a používány jsou maximálně zabezpečené informační systémy.
Veškeré informace o sčítání naleznete na webu www.scitani.cz. Informace k vyplnění sčítacího formuláře jsou dostupné v sekci „Jak se sečíst“. Odpovědi na nejčastější dotazy naleznete v sekci „Časté dotazy“.
Zápis do 1.třídy Základní školy Zlonice se koná v pátek 9. dubna 2021 od 12 do 16 hodin a v sobotu 10. dubna 2021 od 9 do 11 hodin.
Zapsány budou děti narozené v době od 1.9.2014 do 31.8.2015 a děti s odloženou školní docházkou. Při zápisu předloží zákonný zástupce svůj občanský průkaz a rodní list dítěte. Zápis se koná v přízemí budovy školy.
INFORMACE O PLÁNOVANÉM PŘERUŠENÍ DODÁVKY ELEKTŘINY
Jménem provozovatele distribuční soustavy společnosti ČEZ Distribuce, a. s., si Vás dovolujeme informovat o plánovaném přerušení dodávky elektřiny č. 110060756356 ve Vaší obci / městě:
Královice
Dne |
Od |
Do |
25.03.2021 |
12:00 |
14:00 |
Upřesnění rozsahu plánovaného přerušení dodávky elektřiny včetně adres dotčených odběrných míst naleznete na našich webových stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky.
Královice
1, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 27, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 43, 45, 47, 48, 52, 60, 61, 64, 65, 68, 69, parc. č. 631/2, parc. č. 663/1, parc. č. 833/1, E5
Na uvedených webových stránkách se odběratelé mohou rovněž přihlásit k bezplatnému individuálnímu zasílání oznámení o poruchách a plánovaných přerušeních dodávky elektřiny.
Oznámení o plánovaném přerušení dodávky elektřiny bude rovněž provedeno způsobem v místě obvyklým nebo s využitím elektronických komunikací.
Přerušení dodávky elektřiny je plánováno pouze v nezbytně nutném rozsahu, a to z důvodu prací spojených se zajištěním bezpečného a spolehlivého provozu distribuční sítě.
Děkujeme Vám za vstřícnost a pochopení.
S pozdravem.
ČEZ Distribuce, a. s.
Sčítání 2021 začíná rozhodným okamžikem o půlnoci z 26. na 27. 3. 2021. Do 9. 4. 2021 má každý možnost sečíst se online prostřednictvím
elektronického formuláře na webu www.scitani.cz nebo v mobilní aplikaci. Kdo se nesečte online, má zákonnou povinnost od 17. 4. do 11. 5. 2021 vyplnit a odevzdat listinný formulář. Jeho distribuci zajišťují sčítací komisaři a síť kontaktních míst.
Výběr kontaktních míst České pošty, s. p.
Zlonice, Komenského 98, 27371, Zlonice, tel:954227371
Slaný 1, Masarykovo náměstí 1004/18, 27401, Slaný, tel: 605220165
letáky ze shlédnutí zde:
Z důvodu námrazy vozovky nebyl z nemovitostí z nové výstavby odvezen komunální odpad ve středu dne 13.01.2021.
Svoz bude proveden v náhradním termínu a to 20.01.2021, kdy budou brát i pytle, které budou vedle popelnic.
Děkujeme
OÚ Královice
POPLATKY OÚ KRÁLOVICE NA ROK 2021
Poplatky je možné hradit hotově na Obecním úřadě v Královicích, Královice čp.19
pondělí a středa od 08.00 hod. – 17.00 hod.
pátek od 08.00 hod – 10.00 hod.
tel: 312 522 552, 777 723 641
email: oukralovice@volny.cz
nebo zaslat na účet číslo: 388136309/0800
Variabilní Symbol: 1337 - poplatek za komunální odpad
: 1341 - poplatek ze psů
do poznámky uveďte: Příjmení + číslo popisné
Poplatek za komunální odpad
- dle obecně závazné vyhlášky č. 2/2015
Plátcem poplatku je vlastník nemovitosti na území obce Královice, kde vzniká komunální odpad. Jde-li o budovu, ve které vzniklo společenství vlastníků jednotek podle zvláštního zákona, je plátcem toto společenství. Plátce poplatek rozúčtuje na jednotlivé poplatníky¹)
Sazba poplatku…
Velikost nádoby |
Frekvence svozu |
Počet svozů |
Roční poplatek v Kč |
110 nebo 120 litrů |
Čtrnáctidenní svoz |
26 x |
1 146,- |
Kombinovaný svoz |
44 x |
1 939,- |
|
240 litrů |
Čtrnáctidenní svoz |
26 x |
2 292,- |
Kombinovaný svoz |
44 x |
3 878,- |
|
110 nebo 120 litrů |
Jednorázový svoz (doplňkový) |
1 x |
75,- |
240 litrů |
Jednorázový svoz (doplňkový)
|
1 x |
150,- |
Splatnost poplatku
Roční poplatek je splatný nejpozději do 28. února 2021. Pokud povinnost platit poplatek vznikla v průběhu kalendářního roku, je plátce poplatku povinen jej uhradit do jednoho měsíce od vzniku této povinnosti, Po zaplacení poplatku obdrží poplatník popř. plátce známku k vývozu komunálního odpadu.
Poplatek ze psů
- dle obecně závazné vyhlášky č. 3/2019
- platí ze psů starších 3 měsíců
- Poplatek ze psů platí držitel psa. Držitelem je pro účely tohoto poplatku osoba, která je přihlášená nebo má sídlo na území České republiky
Sazba poplatku za kalendářní rok činí: |
Roční poplatek v Kč |
Za prvního psa |
100,- |
Za druhého a každého dalšího psa téhož držitele |
150,- |
Za psa, jehož držitelem je osoba starší 65 let |
50,- |
za druhého a každého dalšího psa téhož držitele, kterým je osoba starší 65 let |
75,- |
Splatnost poplatku Roční poplatek je splatný nejpozději do 31.března 2021.
UPOZORNĚNÍ
Prosíme, aby jste použité vánoční stromky NEDÁVALI do kontejnerů na BIO odpad (tam nepatří), ale odkládejte je prosím na louce pod mlýnem, kde budou následně seštěpkovány.
Děkujeme OÚ Královice